Så var det dags, Sverige drar och många är på väg eller har redan åkt. Och några stannar kvar. Men trots det var vi 20 damer som samlades på Laksasubha restaurang. Restaurangen tillhör hotellet, och därför är det en smal ganska lång väg från gatan till restaurangen. De som ville fick åka golfbil.

Väl vid restaurangen fläktade det bra, så det blev behaglig temperatur. Idag fanns det inte behov av några takfläktar. Vi bjöds på förrättssallad med melon och mango, kött eller fisk med chumhurri och grönsaker och lite potatispuré. Efterrätten var färgglad med smak av jordgubb. Vinet var gott, kanske lite dyrt tyckte några.

Vi damer är nöjda med säsongens val av restauranger, så ett stort tack till Henrik och Ami. Vi blev glada att höra att de fortsätter en säsong till, samt att det blir repris på årets restauranger.

Längre ned längs stranden syntes kite-surfarnas segel som fina färgklickar. De var ovanligt många då vindarna var goda.